Als een gebruikers over de uitgaande mail Limiet heengaat dan kan de gebruiker geen mail meer versturen. Alle mailbercihten komen terug met de melding Undeliverable - Delivery has failed to these recipients of groups.De gebruiker is door Microsoft geblokkeerd. Je kan de blokkade verwijderen door naar https://security.microsoft.com/restrictedusers te gaan.
Als de limieten te strak staan afgesteld dan kan je deze aanpassen door onderstaande stappen te volgen.
Log in op Microsoft 365 Admin Center via https://portal.office.com
Klik links onder Beheercentrums op Beveiliging
Klik links op E-mail en samenwerking en klik op Beleid en regels
Klik op Bedreigingsbeleid
Klik op Anti-spam
Klik op Anti-spam beleid voor uitgaande e-mail (standaard)
Je ziet nu rechts de ingestelde limieten staan
Klik rechtsonder op Beveiligingsinstellingen bewerken
Pas de limieten aan:
- Een limiet voor externe berichten instellen
- Een limiet voor interne berichten instellen
- Een dagelijkse limiet voor berichten instellen
Klik op Opslaan